صفحه اصلی
معرفی شرکت
خدمات و محصولات
تجهیزات ماکروویو
وایرلس
شبکه
شبکه های ماهواره ای
FTTx
دکل های مخابراتی
پشتیبانی
واحد تعمیرات
گالری
مقالات و آموزش
تماس با ما
پروژه های در دست اجرا:
سکاف:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت وراوی
شرکت انهار:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت هما
نفت خیز جنوب :تامین ،نصب و راه اندازی لینک رادیویی
انتقال گاز منطقه 1 (خوزستان ) : تهیه تجهیزات مایکروویو برند SM باند 8
شرکت انتقال گاز منطقه 2 (اصفهان ) : تهیه و تعویض فیدر آنتن مایکروویو
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون : فروش تجهیزات مخابراتی تترا
شرکت توزیع برق مازندران :تامین و نصب و را ه اندازی 3لینک رادیو باند UHF در ساری
افرانت : فروش 4 لینک تجهیزات مایکروویو برند SM باند 38
شرکت زیر ساخت هرمزگان : جمع آوری دکل خود ایستای 60 متری جزیره هنگام
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان :انصب و راه اندازی 2 لینک رادیویی مخابراتی قاسم کوری و هفتکل / بیمارستان نفت و مخابرات ولیعصر
بانک مسکن : فروش و نصب و راه اندازی تجهیزات مایکروویو برند SM باند 24GHZ
بانک ملی :نصب و را ه اندازی لینک مایکروویو برند SM باند 24GHz
بانک ایران زمین
اجرای دکل نیروگاه متمرکز پارس جنوبی
شرکت انتقال گاز منطقه 5 ( شیراز ) : فوش تجهیزات مایکروویو SM باند 8
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون : فروش تجهیزات رادیویی مایکروویو برند SM باند 8
کابل کواکسیال RG213
تجارت الكترونيك
شبكه و امنيت
مخابرات
میانگین مبلغ قبضهای تلفن چقدر است؟!
بابک تراکمه اظهار کرد: باید به این مساله نیز توجه داشت که در آمارها هزینه های مربوط به اینترنت به طور جداگانه در نظر گرفته شده و کارکرد تلفن ثابت به طور تفکیک شده لحاظ می شود.به گزارش ایتنا از ایسنا، وی در عین حال گفت: البته بخشی از این ارقام هم به حساب مخابرات واریز نشده و بحث بدهی ها و لاوصولی های مخابرات در استان های مختلف ارقام متعددی را شامل می شود.تراکمه ادامه داد: از این میان بخش قابل توجهی نیز سهم دولت، سازمان ها و شرکت های خدماتی و سازمان های عمومی و ... می شود که طبیعی است پرداخت این بدهی ها تاثیر بسزایی در حل مشکلات مخابرات خواهد داشت.عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در پاسخ به وضعیت تخلیه پورت های ADSL مخابرات نیز، توضیح داد: تخلیه پورت های اینترنت فرآیندی دائمی است که به دلایل متعددی مانند جابه جایی صورت می گیرد و مربوط به یک شرکت خاص هم نیست.وی درباره گلایه هایی که گاهی مبنی بر عدم رعایت قوانین در برخی مراکز مخابرات مطرح می شود، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران حدود ۷۰۰۰ مرکز دارد که قطعا نمی توان ادعا کرد با تمام این دفاتر ارتباط مستمر داریم، اما به هر صورت در قالب رهنگاشت پنج ساله مخابرات، یک معاونت جدید به نام معاونت امور مشتریان ایجاد شده که قطعا با فعالیت این بخش طی شش ماه آینده شاهد تغییرات محسوس در وضعیت مشترکان مخابرات خواهیم بود.
منبع خبر:
ایتنا